I'm sitting down here,But hey you can't see me
(我就坐在這裡,但嘿你卻沒看見我)

 

Your words cut rather deeply,
(你說的話真傷人)
They're just some other lies
(全都是些謊話)
I'm hiding from a distance,
(我在遠處躲著)
I've got to pay the price
(總要付出代價)
Defending all against it,
(向前辯護)
I really don't know why
(不知何故)
You'r obsessed with all my secrets,
(你如此為我的私密著迷)
You always make me cry
(你總是另我哭泣)
You seem to wanna hurt me
(總是想傷害我)
No matter what I do
(不論我做什麼)
I'm telling just a couple,
(我明明只跟一兩人說)
But somehow it gets to you
(但話總是可以傳到你耳邊)
But I've learned to get revenge
(我已學會怎麼報復)
And i swear you'll experience That some day
(發誓總有一天 你會嚐到苦頭)

 

I'm sitting down here,
(我就坐在這裡)
But hey you can't see me
(但嘿你卻視而不見)
Kinda invisible ... You don't sense my stay
(彷彿我是隱形人… 你感覺不到我)
Not really hiding,
(我沒有躲)
Not like a shadow
(只是躲在陰影下)
Just thought I would join you for one day
(我想跟你作伴的一天)
I'm sitting down here,
(我就坐在這裡)
But hey you can't see me
(但嘿你卻視若無睹)

 

I'm not trying to avoid you,
(我試著不去避開你)
Just don't wanna hear your voice
(但就是不想聽見你的聲音)
When you call me up so often,
(你這麼頻繁的打電話給我)
I don't really have a choice
(我等於沒有選擇)
You're talking like you know me,
(對我滿口謊言)
And wanna be my friend
(又說想做我的朋友)
But that's really too late now,
(但是已經太遲了)
I won't try it once again
(我不想再跟你復合)
You may think that I'm a loser,
(也許你認為我是爛人)
That i don't really care you
(但我才不在乎你)
May think that it's forgotten,
(也許你認為我已遺忘所有)
But you should be aware
(但你注意了)
Cause I've learned to get revenge
(我有天將會反擊)
And i swear you'll experience That some day
(發誓總有一天你會嚐到苦頭)

I'm sitting down here,
(我就坐在這裡)
But hey you can't see me
(但嘿你卻視而不見)
Kinda invisible ... You don't sense my stay
(彷彿我是隱形人… 你感覺不到我)
Not really hiding,
(我沒有躲)
Not like a shadow
(只是躲在陰影下)
Just thought I would join you for one day
(我想跟你作伴的一天)
I'm sitting down here,
(我就坐在這裡)
But hey you can't see me
(但嘿你卻視若無睹)
Kinda invisible ... You don't sense my stay
(彷彿我是隱形人… 你感覺不到我)
Not really hiding,
(我沒有躲)
Not like a shadow
(只是躲在陰影下)
Just thought I would join you for one day
(我想跟你作伴的一天)

 

哈弄 各位 :)

最近要段考了耶哈哈

然後我的Sky.8真的徹底的卡文了 ="=

Odair已經寫好第4章了 :>

不過也要有空才能放上來(因為我是寫在筆記本上啦 哈哈

 

這首歌真的好好聽噢 :)

聽說她出很久了是嗎?

可惜我最近才聽到 :(

等一下還有另外一首

不是琳恩唱的

但也很好聽噢 :)))

arrow
arrow
    文章標籤
    Sitting Down Here Lene Marlin
    全站熱搜

    筱喬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()