Four letter word
(四個簡單的字母)
But I don't have the guts to say it
(但我沒有膽量去說它們)
Smile til it hurts
(強顏歡笑)
Let's not make it complicated
(我們不要搞得這麼複雜)
We got a story
(我們的愛情故事)
But I'm about to change the ending
(我要讓結局有些變化)
You're perfect for me
(妳是我的完美情人 妳完美無缺)
More than just a friend so we can just stop pretending now
(我們不知是朋友 我們就別再假裝了)
Gotta let you know somehow
(希望妳能夠了解)

I'll be your shelter
(我要當妳的守護者)
I'll be your storm
(成為屬於妳的狂風)
I'll make you shiver
(我會令妳感動)
I'll keep you warm
(我會讓妳感到溫暖)
Whatever weather
(不論什麼天氣)
Baby I'm yours
(寶貝 我只屬於妳)
Be your forever, Be your fling
(永遠是妳的 也做妳的歡樂)
Baby, I will be your everything
(寶貝 我將成為妳所有的一切)

We used to say
(我們常說)
That we would always stay together
(我們會永遠在一起)
But who's to say
(但 是誰說)
That we could never last forever
(我們的愛情不可能永遠持續下去)
Girl, got a question
(女孩 我有個疑問)
Could you see yourself with somebody else?
(妳能發現自己和別人在一起嗎?)
Cause I'm on a mission
(因為我的使命)
And I don't wanna share, I want you all to myself right now
(我不想跟別人分享這份情感 我想要妳全部屬於我 就是現在)
I just wanna scream it out
(我只想把我的心意大聲表達出來)

I'll be your shelter
(我要當妳的守護者)
I'll be your storm
(成為屬於妳的狂風)
I'll make you shiver
(我會令妳感動)
I'll keep you warm
(我會讓妳感到溫暖)
Whatever weather
(不論什麼天氣)
Baby I'm yours
(寶貝 我只屬於妳)
Be your forever, Be your fling
(永遠是妳的 也做妳的歡樂)
Baby, I will be your everything
(寶貝 我將成為妳的一切)

No matter what you do
(不論妳做了些什麼)
I'll be there for you
(我永遠在這守護著妳)
And every time you close your eyes
(每一次 當妳闔上眼)
I will be by your side
(我都在一旁守護著妳)
'Cause every time you make me sing
(因為每次 妳會讓我大聲的唱出來)
Baby, I will be your everything
(寶貝 我將成為妳的一切)

I'll be your shelter
(我要當妳的守護者)
I'll be your storm
(成為屬於妳的狂風)
I'll make you shiver
(我會令妳感動)
I'll keep you warm
(我會讓妳感到溫暖)
Whatever weather
(不論什麼天氣)
Baby I'm yours
(寶貝 我只屬於妳)
Be your forever, Be your fling
(永遠是妳的 也做妳的歡樂)
Baby, I will be your everything
(寶貝 我將成為妳的一切)

Baby, I will be your everything
(寶貝 我將成為妳的一切)

 

嗚嗚 這首真的讓我翻譯到感動的快哭了

如果現實生活中有這種男生該有多好 T^T

譯:我將成為妳的守護者 只屬於妳的狂風

好吧 其實我還蠻不懂為什麼要當我的狂風的(他有說是妳的嗎

總之這首真的很浪漫

讓我這種愛死小說男主角的花痴(?)也愛上這首歌了!!

arrow
arrow
    文章標籤
    Be Your Everything Boys Like Girls
    全站熱搜

    筱喬 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()